Kondicijski programi za mršavljenje!

Come up with my essay in time! Purchase documents from our qualified crew which gives report writing articles on any kind of topic. cheap, unique and Fast

A good certified essay article writing help offers tradition newspapers of superior quality for cheap fee. Find best suited freelance writer to purchase essay composed in certain days

Ubrzani način života nosi sa sobom pojedine posljedice na organizam čovjeka. Pretilost, dijabetes, povišeni krvni tlak, visoka razina kolesterola i bol u leđima samo su neke od zdravstvenih tegoba s kojim se susrećemo danas u ubrzanom načinu življenja. Čovjek ima sve manje vremena za sebe i zdrav način življenja, a neizostavni dio bila bi tjelesna aktivnost tj. ciljani trening u svrhu prevencije i poboljšanja već gore navedenih problema.

Ako ste mislili da ćemo vam u ovom članku otkriti strogo čuvanu tajnu, kako u kratko vrijeme izgubiti sve te suvišne kilograme, morati ćemo vas razočarati. Jednostavno se morate pomirit sa time da ne postoji čarobna formula sa kojom ćete preko noći dobiti savršeno isklesano tijelo.

kondicijski-programi-za-mrsavljenje

Ono što vi trebate jest ODLUKA.

Dođete doma nakon napornoga dana, upalite televizor, a na svim programima salve reklama o novim preparatima za mršavljenje, nove sprave za savršene trbušne mišiće i slično. Ili recimo upišete u Google riječ “dijeta”, a dobijete bezbroj rezultata te nemate pojma što odabrati. Slobodno zaboravite na sve te dijete ili najnovije sprave koje će vam samo olakšati kućni budžet.

Ono što vi trebate jest ODLUKA.

Sami sa sobom trebate raščistiti da li vi uistinu želite smršaviti, ili će te uvijek pronalaziti nekakve izlike i na taj način biti nesretni zbog kilograma viška koje imate. Nadalje, jednako bitno kao i odluka; snažna motivacija i volja, točnije red, rad i dis­ciplina od odlučujućeg su značaja. Jer ipak se radi o ne­če­mu što nije obavezno, nečemu što sami bi­ra­mo i nečemu bez čega ipak možemo.
Sada kad je napokon došao taj ponedjeljak od kojega ćete započeti sa mršavljenjem, kada ste raščistili sa sobom, kada ste puni volje i poleta, možete početi primjenjivati savjete koji će vam otopiti sve te kilograme viška. Ako čitate razne časopise i razna istraživanja, možda ste mogli primjetiti da nerijetko jedno istraživanje pobija drugo i ljudi se stvarno zapitaju što je uistinu točno i što će im zapravo pomoći u mršavljenju.

Donosimo vam nekoliko savjeta sa kojima ne možete pogriješiti.

Prehrana – Jednostavno jedite manje

Sada ste vjerovatno rekli, pa ovo je najgluplji savjet koji sam ikada čuo. No ako ste sigurni da želite smršaviti onda vam neće biti problem poslušati ovaj savjet. Istraživanja pokazuju da su se sa vremenom u gotovo svim restoranima porcije povećale. Dakle ne morate pojesti sve što vam je na tanjuru. Također dobra je preporuka malo stati s jelom i prije nego osjećamo sitost, jer “sitosti” treba neko vrijeme da dođe od želuca do mozga. Na taj način ćemo biti siti, a efektivno pojesti puno manje.

Pet manjih obroka umjesto dva-tri velika

Istu količinu jela podijelite na pet umjesto na dva-tri obroka, u tijelo ćete unijeti više kalorija, ali se nećete udebljati jer će organizam bolje iskorištavati unesenu energiju. Također, na taj način ćete ubrzati i svoj metabolizam. Nikada ne preskačite doručak i neka on bude najobilniji obrok tokom cijelog dana. Za međuobroke pojedite komad voća, jogurt ili malo pahuljica sredinom prijepodneva i poslijepodneva, umanjit će vam apetit i pomoći da se normalizira razina šećera u krvi (zbog pada razine šećera u krvi ponekad osjećamo umor). Večerajte malo, jer u drugom dijelu dana tijelo troši manje energije, pa tada valja i manje jesti. Navečer nikada ne jedite mnogo, pogotovo ako večerate kasno. Ako ste prije odlaska u krevet još gladni, umjesto jela radije popijte neki biljni čaj za smirenje.

Tekućina – tokom dana popijte minimalno 2l vode

Zaboravite na bilo kakve sokove ako imate namjeru smršaviti. Ako već ne pijete, počnite piti zeleni čaj.

Što jesti, a što ne?

Hamburger, coca-cola, pizza, čips, milk-shake, pomfrit, hot-dog, pržena hrana su samo neke od namirnica koje trebate izbaciti iz svoje prehrane. Umjesto slatkiša rađe kupite sušeno voće (ne zašećereno), koje je jednako ukusno, a zdravije.

U svoju prehranu ubacite puno voća i povrća ( 2-3 puta na dan ), umjesto masnih odrezaka odlučite se za komad puretine ili piletine. Također jedite više ribe. Ako jedete salame, zaboravite na parizere i mortadele, rađe odaberite salame sa manjim postotkom masti, kao što su pileća i pureća prsa.

Trening – budite aktivni pola sata svaki dan

Pod trening ne mislimo da morate istrčati maraton svaki tjedan, nego jednostavno trebate postati aktivni. Ako se vozite autobusom, iskrcajte se jednu stanice prije i hodajte. Odite u šoping pješice.

Parkirajte auto malo dalje od mjesta gdje radite i propješačite. Odite na posao biciklom. Budite aktivni pola sata svaki dan.

Vježbajte, krećite se, mislite pozitivno i jedite pametno – za kvalitetniji život ne postoji jednostavnija formula!