Odlučili ste angažirati osobnog trenera, što dalje…?

Our British isles essay composing provider is a good definitely one between a huge number of other individuals you met up with on the road. You can easily provide you with a full report on essay creating treatments you need

Obzirom na brojne mogućnosti treniranja s osobnim trenerom, predložit ćemo vam i nekoliko varijanti, u nadi da će te uspijeti pronaći onu za vas najprihvatljiviju:

  1. Individualni trener je trener koji s klijentom radi jedan na jedan, što znači da sastavlja, demonstrira, nadgleda, korigira i provodi individualni trenažni program,
  2. Fitness konsultant, predstavlja idealno rješenje ukoliko niste u mogućnosti si priuštiti osobnog trenera koji bi sa vama radio na svakom treningu.

Fitness konsultant, tako na osnovu prikupljenih informacija o klijentu (zdravstvenog i funkcionalnog stanja, antropometrije, individualnih potreba i drugog) sastavlja program vježbanja koje dovoljno iskusni klijent potom sam provodi, a konsultant naplaćuje samo uslugu savjetovanja.

Bez obzira na koju se varijantu angažiranja osobnog trenera odlučili, evo nekoliko primjera kako bi trebao izgledati vaš početak suradnje:

a) Prvi zadatak vašeg budućeg osobnog trenera je da od vas prikupi informacije na osnovu kojih će izraditi individualni program vježbanja. Jedan od načina da se to obavi je i ispunjavanje posebno napravljenog upitnika, dok je vaš zadatak da na sva pitanja odgovorite maksimalno iskreno. Na treba ni napominjati da su svi podaci na relaciji klijent- trener, strogo povjerljivi.

b) Zatim, prije početka vježbanja neophodno je da izvršite liječnički pregled. To je važno iz razloga da bi se utvrdile eventualne kontraindikacije u vezi trenažnog programa koji se namjerava provoditi. Na taj način se utvrđuju faktori zdravstvenog rizika, da bi se ukoliko oni postoje u suradnji sa liječnikom, mogao sastaviti primjeren program vježbanja. Neki od faktora zdravstvenog rizika mogu biti:

  • povišeni krvni tlak (hipertenzija),
  • dijabetes,
  • povišeni trigliceridi i kolesterol u krvi,
  • gojaznost,
  • pušenje i drugo.

c) Nakon utvrđivanja Vašeg trenutačnog zdravstvenog stanja, potrebno je utvrditi i prethodne zdravstvene probleme ukoliko ste ih imali, kao što su: srčani udar ili obiteljska sklonost srčanim oboljenjima, ortopedski problemi, nedavna hospitalizacija, kronične bolesti, psihički problemi i drugo.

d) Također savjestan i odgovoran osobni trener trebao bi Vas upoznati sa mogućim kontraindikacijama vezanim za vježbanje, tako da bi ste tijekom treninga mogli razlikovati nelagodnost i umor izazvanu vježbanjem, od bola kojem je uzrok možda neka povreda.

Vodite računa o sebi i svome zdravlju

Zato ukoliko osjetite bilo kakvu neugodu, a koja nema veze sa umorom uslijed vježbe koju izvodite, kao što je recimo bol u mišiću, zglobu, grudima; ili primjetite znakove vrtoglavice, grčeve, prenagli rast pulsa, potrebno je odmah prekinuti sa vježbanjem i konzultirati se sa trenerom, a po potrebi i sa liječnikom.

Ljudi danas, više nego ikad prije, polako postaju svjesni činjenice da očuvanje i ulaganje u svoje zdravlje i izgled više ne predstavlja nikakav luksuz, već sastavni dio imagea suvremenog čovjeka. Stoga iako se nekada angažiranje osobnog trenera možda i smatralo pomodnim hirom odabrane elite, nedostupno većini prosječnih ljudi, danas, sa podizanjem opće svjesti o potrebi aktivnog i kvalitetnijeg življenja, to polako prestaje biti luksuz i postaje stvarna potreba svih onih koji vode računa o sebi i svome zdravlju.